דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם יש לכם טרקטורונים או קלנועיות - מדוע לא למגן אותן? 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2646 פעמים ]

במיגון טרקטורונים או קלנועיות – אין הכוונה למיגון מפני פגיעה פיזית. הגם שהסיכון הפיזי קיים, ובהחלט צריך לשים אליו לב, אין אנו עוסקים בסכנה הזאת. אנחנו עוסקים בסכנה אחרת אשר הולכת והופכת להיות נפוצה בכל הארץ: סכנת הגניבה. ככל שכלי רכב קלים, כגון קלנועיות ואפילו טרקטורונים הופכים נפוצים בישראל, כך גם החלה להופיע וגדלה תופעת הגניבות של קלנועיות וגם טרקטורונים. כמו שברכב רגיל מתקינים אזעקה – ובימינו אפילו אופנועים נעזרים באזעקות – אפשר להתקין אותן גם ברכבים כמו קלנועיות וכו'. אם אתם רוצים להיות שקטים לגמרי שיש לכם תשובה לכל צרה שלא תבוא, תמיד ניתן להצטייד גם בביטוח.

 

מיגון קלנועית – לא מה שחשבת

כאשר אנחנו חושבים על מערכות אזעקה, אנחנו בדרך כלל חושבים על מערכות יקרות במיוחד אשר דורשות התקנה מסורבלת וכיוצא באלה, אולם כדי שאזעקות כאלה תוכלנה להוות פתרון גם עבור כלי רכב קלים כמו קלנועית וכו', עליהן להיות זולות, אמינות ופשוטות. זה בדיוק המוצר המוצע עבור מי ששוקל מיגון של קלנועית פרטית. חשוב להבין, כי שלא כמו טרקטורונים למשל, קלנועיות הן פעמים רבות ממש הרגליים – פשוטו כמשמעו – של אנשים מסוימים. בעוד טרקטורונים משמשים בעיקר לפנאי או ספורט (ולעתים גם ילדים בגילאי בית ספר תיכון אשר הוציאו רישיון נהיגה ומבקשים לנהוג בהם לבית הספר...), הרי שדווקא קלנועיות משמשות אוכלוסייה אחרת של מבוגרים, אשר מתקשים בהליכה ובמקרים אחרים גם אנשים אשר נאלצים ללכת מרחקים ארוכים במיוחד ואשר בלעדי קלנועית לא יוכלו למשל לעמוד ביעדי עבודתם.

כל אלה הן סיבות טובות במיוחד לנקוט בצעדים כדי להבטיח שבעת הצורך לא תמצאו את עצמכם לבד מול העולם. בסופו של דבר מדובר בכלי רכב קל למדי וגם קל למדי לגנוב. כשם שהם קלים כדי שיוכלו למלא את תפקידם ככלי תחבורה אורבאני, ידידותי אך יעיל, כך הם קלים גם כדי להרים וגם כדי לגנוב.

 

מיגון הוא הצעד הראשון

כדי להבטיח שלא יוכלו לגנוב את הקלנועית שלכם בקלות (וגם את הטרקטורון), הצעד הראשון שאתם יכולים לנקוט הוא לבדוק אילו אמצעי מיגון ישנם. מלבד מנעולים שונים לקלנועיות, ישנן גם אזעקות שניתן להתקין על קלנועיות. בחלק מהמקרים תוכלו לקבל מתקני מיגון שיסייעו גם באיתור הקלנועית שלכם במקרה של גניבה. ישנן חברות המציעות נוסף על האזעקה עצמה גם שירות של איתור וסיוע בהחזרת הקלנועית הגנובה. כן, כן: ממש כמו עם כלי הרכב הגדולים והרגילים – וכבר שמענו על עשרות מקרים של סיכול גניבה באמצעות מערכות כאלה – כך ניתן היום לסכל כל ניסיון גניבה של הקלנועית שלכם.

 

הצעד השני הוא ביטוח

כדי להשלים את התמונה, הרי ששירות של אזעקה ואף איתור כאמור לעיל – שהם בהחלט צעד טוב כדי להתגונן בפני הגניבה, הרי שניתן גם לקבל ביטוח עבור הקלנועית. ישנם דברים שלא ניתן להתגונן בפניהם, כמו למשל עוגמת הנפש שתיגרם לכם אם, למשל, בכל זאת תיגנב הקלנועית שלכם. לצערנו לא ידוע לנו על חברה אשר מציעה פיצוי בגין עגמת הנפש, אולם בודאי שהיא תהיה קלה יותר לנשיאה אם תדעו שתוכלו לקבל פיצוי בעבור הקלנועית הגנובה ולא תישארו בלי פתרון – שכאמור, פעמים רבות הוא ממש חיוני עבורנו.
שני הצעדים יחד הם המפתח שלכם להגן על עצמכם מפני הגניבות. גם אם אתם רוצים להגן על טרקטורונים שיש לכם מפני גניבה – והם נגנבים לא פחות מקלנועיות – וגם אם אתם רוצים להגן על ה"רגליים" שלכם, ולהבטיח שבכל מצב תוכלו להמשיך לחיות באותה רמת חיים לה אתם רגילים מבלי להיות תלויים באיש – כפי שעשיתם עד כה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב